thelifeaboutme

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alma - 29 augusti 2011 20:01

                                         Hej Alla Läsare <3!


Jag har varit i skolan idag och vi fick ett nytt schema så i morgon har jag sovmorgon.. :D


På torsdag tar vi skolfoto de ska bli kul..<3


I morgon tisdagen den 30/8-11 har jag frågestund på bloggen så passa på att fråga mig en massa frågor :D<3


Jag tänkte lägga upp nåra bilder !


Hoppas ni gillar och så kanske de blir ett video inlägg också :)<3

Av Alma - 26 augusti 2011 17:06

Hej alla läsare jag har inte bloggat på länge men jag har haft mycket me skolan!


 idag har jag ju fest nyss valde jag kläder !:D


nu ska jag äta sen klockan 6 kommer alla ! :D YAY


Nu sitter ag och chekkkar alla mina sidor !


och FÖRSÖKER ta de lungt ! Mn de går inte så bra eftersom jag e  så jäkla taggad !......


Nu ska jag lugna mig genom att blogga =)


BYYEEE<3



Av Alma - 22 augusti 2011 18:47

                                  HEEEEEEJ Alla läsare ;D

idag vare måndag då hade vi matte svenska engelska och idrott !'''


Och jag dum head glömmde mitt schema hos mamma schemat som skulle till pappa !


men senare när pappa ska till affären så ska jag hänga me och hämta scheemat !


då skriver jag mer hur min dag var förresten idag fick jag mina presenter av pappa! ;D


jag fick en popcorn skål (Jag älskar popcorn) ;D


en jätte bra skiva absulute dance summer 2011


en top modell bok som man gör t-shirtar i !


och en tuggumi maskin :D


Och min låsas mamma har köpt en skiva hon me men den här skivan är världs bäst för de är ju VERONICA MAGGIOS NYA SKIVA !! Och den bästa låten är ju jag kommer ;D

Av Alma - 21 augusti 2011 20:45

                                              Heej Alla läsare!


Nu har man äntligen blivit tolv år ! HAPPY !!!


Lördagen den 20 augusti var jag , ida ,alexander,anders,william och mamma i stockholm på the voice 11 konserten också kallat ung08 !

det var jätte roligt men väldigt jobbigt att stå hela tiden ! ;)

vi åkte tåg dit och tåg hem ;D


I morgon börjar skolan igen en hel vecka nu !

Dä ska bli kuligt :D

Nyss skrev jag en låt som inte alls äe nå bra tycker inte jag i allafall !


                 Mer har jag väll inte gjort  ja de var väll allt PS: Kommer liite bilder

                                                  
       sen! ;)


                           


Av Alma - 19 augusti 2011 16:10

Heeeeejjj


Idag äre min födelsedag :D


HAPPYFACE I AM<3


Wiiihoo en så länga har jag fått en klocka och kläder och smycken :p


Mer vet jag ej vad jag kommer få meer men vi får väll se :D<3


PUSS

Av Alma - 18 augusti 2011 18:27

Tjabba Igen ;P


Idag har jag varit med Frida och Linn !


Det var as kul den första dagen i skolan idag var den andra och det var också kul


I morgon äre freedag och min födelsedag,Då ska vi börja jobba ...


Våra Fredagar ser ut så här kolla ner då!!!!:D


8,15 - 9,15 har vi historia

          RAST

10,30-11,30 har vi matte

        LUNCH

13,10-14,10 har vi svenska då ska vi gå igenom schemaat !


Sen veet ja inge meer ;D

Av Alma - 18 augusti 2011 18:25

heej bloggen


Asså ni måste höra världens bästa band NEWKID såklart !!!!


Dom är jätte superduper bra haha ;)


I morgon äre ju världens viktigaste dag min födelsedag såklart!!



LÄNGTAAAAR!

Av Alma - 15 augusti 2011 11:54

heej bloggen ! Nu har jag åkt till mamma ... Jag ska tyyp va me tova tror ja .På fredag äre världens bästa dag för då fyller jag år!!!!! Nu vet jag inte vad jag ska göra men ja kommer nog på nåt! Vi ses i kväll igen  Heeiiidå...                                Meeee --->  

Nu har

Presentation


Hejsan jag heter alma och är 12 år gammal ja bor i en liten stad som heter köping ! Jag älskar att sjunga och Shoppa och Blogga !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards